در سایه بی عملی و نبود نظارت، برخی از رستوران های داخل کشور با انتشار تصاویر بدون حجاب مشتریان خود، برای مخاطبان صفحات مجازیشان تبلیغ محیطی امن برای کشف حجاب در مراکز عمومی تفریحی می کنند.
کد خبر: ۱۴۰۳۱۵۹

به گزارش جام جم آنلاین، با رصد برخی صفحات اینستاگرامی رستوران های داخل کشور مشخص شد برخی از این رستوران ها نه تنها نسبت به کشف حجاب مشتریان خود تذکر نمیدهند، بلکه تصاویر بدون حجاب مشتریان را در شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند.

این مراکز تفریحی با انتشار این تصاویر برای مخاطبان و مشتریان خود به نوعی وعده محیطی بدون دردسر و محدودیت شئونات اسلامی را فراهم میکنند و مخاطبانی که به دنبال فضای آسوده برای تردد و گذران وقت بدون حجاب می باشند، با مشاهده این تصاویر، این مکان ها را انتخاب میکنند.

حتی در رصد این صفحات اعلامیه پخش موزیک زنده در محیط رستوران منتشر شده که در برخی از آن ها تک خوانی و خوانندگی یک زن نیز مشاهده می شود.با فراخوان‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ضدانقلاب، افراد با کشف حجاب، خود را به پیاده نظام دشمن تبدیل کرده‌اند. لاجرم نیاز است تا این اقدام به عنوان یک جرم امنیتی لحاظ و ضمن اعلام به عموم مردم، برخورد قاطعی با این نوع جرم‌انگاری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها